torsdag 30 oktober 2014

Projekthögen växer.

Hejsan alla där ute i den riktiga världen!
Nu är det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen på grund av att tiden inte riktigt har räck till, livet har liksom kommit emellan med allt vad det innebär. Jag har bland annat jobbat mycket och dessutom håller vi på med en "lightrenovering" av vårt kök som inte riktigt är klart ännu men jag hoppas att efter denna helg så är det bara mindre saker kvar. 
Jag har också lyckats hitta en riktigt fin matgrupp (äpplet) på Facebook för ett riktigt bra pris som jag skall ta mig an så fort köket är klart.
Ursäkta röran runt omkring!!!
Under detta lilla blogguppehåll har även min älskade dotter fyllt 20 år!!!! Det är ju helt galet vad tiden går fort, känns som om det var nyss hon sprang omkring här hemma med sin dockvagn och var arg över alla våra höga trösklar och nu är hon vuxen på riktigt med sambo, lägenhet och dessutom en liten kattunge men det passande namnet Findus. Grattis än en gång älskade unge!! 
Nu är det bara att hoppa i arbetsstassen och bege sig mot jobbet och en maratonarbetsdag för vi har inventering och den lär dra ut på tiden. 
På återhörande mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar