lördag 3 december 2016

Jul i vårt hus.

Idag ska julpyntningen fortsätta här uppe på Prästbacken, granen ska få komma in i värmen och någon tomte ska också få komma upp ur jullådan. Det är verkligen jättemysigt det här med julen och jag älskar att piffa, pyssla och pynta under den här perioden på året. Dessutom gillar jag skarpt alla tända ljus, trevliga smaker och dofter som hör till så som glögg, julmat, hyacinter och citrusfrukter, jag kan inte på något sätt hindra mig själv från att verkligen gå all in vad gäller julen . Kommer på mig själv allt som oftast gå omkring med ett fånigt leende och en varm känsla i bröstet som beror på kärlek blandat med längtan och glädje, julstämning deluxe m a o. När det gäller mina julklappsinköp ligger jag lite efter i år men inte värre än att det kan lösas med ett par timmar på stan, wow vad jag älskar det här med julen!!! 
Ha en fortsatt bra lördag mina vänner!!
Så här blev 2016 års julgran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar